Zajęcia

W klubie prowadzone są zajęcia jogi. Więcej informacji http://szkolajogosfera.pl/

 

Plan zajęć jogi

 

 

 

 

 

PONAD TO PROPONUJEMY:

 

ZUMBA: chcesz miło spędzić wieczór i jednocześnie zadbać o formę w rytmie latynoskich hitów? Jeśli tak, są to zatem zajęcia idealne dla Ciebie. Zumba to połączenie aerobiku i tańców latynoskich: salsy, samby, mambo, a także tańca brzucha i hip-hopu.

 

 

 

 

SALSA LADIES: najprawdopodobniej najpopularnieszy taniec latyno-amerykański na świecie. Na Kubie salsa powstała jako połączenie tańca son z gorącą rumbą. Popularność w USA zyskała za sprawą imigrantów pochodzenia karaibskiego i południowo-amerykańskiego. Salsa wyrabia w tancerce rytmikę i pobudza jej kobiecość.

 

 

 

PERSONALNY TRENING MEDYCZNY: forma rehabilitacji ruchowej prowadzona prz fizjoterapeutę. Wskazany dla osób po przebytych urazach, ze schorzeniami, złymi nawykami ruchowymi, wadami postawy... Trening polega na odpowiednim doborze ćwiczeń indywidualnie do schorzenia klienta.

 

 

  

PILATES MEDYCZNY: odczuwasz ból w okolicach szyi lub krzyża? A może potrzebujesz trochę ruchu po stresującej pracy? Jeśli tak to są to zajęcia dla Ciebie. Tylko regularne ćwiczenia ochronią Twój kręgosłup przed degeneracją i zniwelują ból spowodowany siedzącym lub stojącym trybem pracy oraz codziennym stresem.

 

 

 

 

MAMA + MALUCH

Program treningowy specjalnie stworzony z myślą o kobietach, których głównym celem jest powrót do formy po porodzie. Poprzez wykonywanie prostych ćwiczeń ze swoim dzieckiem pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty można wzmocnić i modelować sylwetkę. Naszym celem jest wzmocnienie osłabionych po ciąży mięśni brzucha, klatki piersiowej, która jest „rusztowaniem” dla powiększonych piersi, mięśni ramion potrzebnych do noszenia i kołysania dziecka, a także zgubienie zbędnych kilogramów i rozwinięcie więzi między mamą a dzieckiem.
Zajęcia te stanowią miłą odskocznię dla każdej mamy. Dla dziecka zaś możliwość pobawienia się z rówieśnikami.

 

 

 

 

TBC

Zestaw ćwiczeń dobierany jest pod grupę, tak by każdy uczestnik mógł skorzystać z treningu. Podczas zajęć stabilizujemy stawy oraz mobilizujemy mięśnie do pracy. Ćwiczenia wpływają na wzrost wskaźników wytrzymałości fizycznej, krążeniowo-oddechowej oraz poprawę koordynacji nerwowo-mięśniowej. Jest to trening dla osób, które chcą przyspieszyć proces przemiany materii, wysmuklić okolicę brzucha, ud oraz pośladków i wzmocnić mięśnie grzbietu. Składa się z rozgrzewki (proste kroki fitness wykonywane na podłodze), przygotowującej aparat ruchu do pracy. Ćwiczenia odbywają się na matach, przy wykorzystaniu hantli, stepów, taśm oraz piłek. Zajęcia kończą się rozciąganiem przy spokojnej relaksującej muzyce. Trening zapobiega osteoporozie.

 

 

 

GIMNASTYKA SPORTOWA DLA DZIECI 6-8 LAT

Zajęcia przeznaczone dla dzieci. Charakteryzują się dużą dynamiką zmian form ruchowych bazujących na podstawowych ćwiczeniach gimnastycznych, zabawach tanecznych, rytmiczno - ruchowych, elementach lekkoatletyki, dostosowanych do wieku uczestników i temperamentu dzieci. Grupa nastawiona na rozwój taneczny w naszym klubie.

 

 

 

SWISS BALL

Zajęcia na dużych piłkach ukierunkowane na wzmacnianie i wysmuklanie. Ćwiczenia na różne partie mięśniowe przy odciążonym kręgosłupie. Niestabilne podłoże zmusza uczestników do utrzymywania równowagi. Nie izolujemy pracy mięśni, trenujemy kompleksowo całe ciało i jednocześnie wzmacniamy mięśnie posturalne, poprawiając naszą równowagę i siłę wewnętrzną. To wspaniały trening ogólnorozwojowy. Polecany go zdecydowanie dla wszystkich, także dla osób, które wymagają rehabilitacji – na piłkach mogą one wzmocnić swoje ciało, rozprawiając się przy okazji z bólem. Instruktor każdy trening dostosowuje do wieku i kondycji grupy: starszym lub początkującym przygotowuje zestaw lżejszy, nastawiony na oddychanie, rozciąganie i relaksację, młodym lub zaawansowanym – bardziej wyczerpujący.

 

 

 

STRETCHING + ROLOWANIE
Idealny trening dla osób, które chcą rozciągnąć przykurcze oraz złagodzić bóle w ciele wynikające z napięcia mięśniowo-powięziowego. W dzisiejszych czasach większość czasu spędzamy w jednej pozycji, najczęściej siedzącej, co na dłuższą metę przekłada się na zmniejszenie mobilności i elastyczności ciała, a także do bóli, szczególnie w obszarze pleców i karku. Każde zajęcia skupiają się na konkretnym obszarze ciała, a pozytywne efekty zauważysz już po pierwszym treningu!

 

Aktualności

14.10.2017

Zapraszamy do współpracy

więcej »

Nasz adres

1GYM fitness club
Warszawa, ul. Chlewińska 18
(3 minuty od stacji metra Słodowiec)
tel. 792101085

Godziny otwarcia

Pn. - Pt.: 8:00 - 21:00
Sobota: 9:00 - 20:00

mapka »